Regeneracja kół dwumasowych Warszawa
Częstym pytaniem, które zadają nam nasi klienci, których interesuje temat, jakim jest regeneracja koła dwumasowego, również ci zamieszkujący Warszawę jest pytanie, czy cena naszej usługi jest uzależniona od zakresu naprawy. Ponieważ ta kwestia jest często poruszana w rozmowach telefonicznych, a doskonale wiemy, że wielu Klientów przed wizytą u nas w warsztacie odwiedza nasze strony, gdyż zamieszczamy tu sporo pomocnych informacji, postanowiliśmy i tę kwestię w tym miejscu wyjaśnić.
Aby jednak to zrobić w sposób przejrzysty i jednocześnie zwięzły w pierwszej kolejności musimy w dużym uproszczeniu wyjaśnić, jak zbudowane jest koło dwumasowe, zwane popularnie dwumasą. Otóż jest to układ dwóch kół, mogących wzajemnie wokół siebie obracać się o pewien ściśle określony kąt, z czego jedna z mas jest przykręcona do wału korbowego, a druga współpracuje z tarczą sprzęgła i dociskiem. Wewnątrz, pomiędzy tymi kołami znajdują się elementy mające za zadanie tłumić drgania generowane przez silnik. Koło dwumasowe jedynie z zewnątrz może sprawiać wrażenie elementu o prostej budowie – są to jednak tylko pozory, ponieważ w środku pracują precyzyjne elementy, dzięki którym dwumasa spełnia swoją funkcję.
Jak zapewne domyślamy się, podczas pracy, a trzeba dodać, że dwumasa jest podzespołem przenoszącym znaczne obciążenia i pełniącą bardzo ważną funkcję, elementy ulegają stopniowemu zużyciu. W związku z tym, jeśli kierowca lub użytkownik samochodu decyduje się na regenerację koła dwumasowego, to prawdopodobną przyczyną tego jest dość mocne wyeksploatowanie koła i jego wewnętrznych elementów składowych. Tak więc po demontażu dwumasy i jej rozebraniu na czynniki pierwsze zawsze okazuje się, że niektóre elementy koniecznie wymagają wymiany, inne zaś są mocno zużyte.
Dlatego właśnie podczas regeneracji koła dwumasowego
, tak na dobrą sprawę, ze starego elementu pozostaje jedynie obudowa, natomiast wszystko w środku jest wymieniane na części nowe, wykonane z wysokiej jakości materiałów. Nie ma sensu wymienić część elementów, a inne również zużyte, choć może nieco mniej pozostawić w kole.
Z tych powodów regeneracja dwumasy wiąże się z koniecznością poniesienia stałego kosztu. Podczas naprawy nie zastanawiamy się, który element jest zużyty całkiem, a który mógłby jeszcze trochę popracować – dla zachowania wysokiej jakości naszych usług i aby móc udzielić gwarancję bez limitu kilometrów, wymieniamy wszystko w środku koła. Daje to nam i naszym klientom pewność, że dwumasa będzie w stanie, zachowując oczywiście podobny styl jazdy przejechać tyle samo kilometrów, co fabrycznie nowe koło.