Regeneracja kół dwumasowych Łódź
Nasi klienci, których interesuje zagadnienie, jakim jest regeneracja koła dwumasowego dość często zadają nam pytania dotyczące tej operacji. Ponieważ wiele z tych pytań powtarza się, dlatego postanowiliśmy na naszej stronie, dla Państwa wygody, umieścić odpowiedzi na te najczęściej się pojawiające.
1. Czy wystawiacie gwarancję na naprawę?
- Tak, pisemna gwarancja udzielana jest na okres jednego roku bez limitu kilometrów.
2. Czy każde koło dwumasowe można regenerować?
- Zdecydowana większość modeli podlega regeneracji, niemniej jednak są nieliczne wyjątki, najlepiej więc w tej kwestii skontaktować się bezpośrednio z nami.
3. A co, jeśli moje koło nie będzie nadawało się do regeneracji?
- W swojej ofercie posiadamy także nowe koła dwumasowe, można więc z takiej opcji skorzystać.
4. Czy regenerujecie również tarcze sprzęgła i dociski?
- Tak, zajmujemy się również tym. Regeneracja tarczy polega na nabiciu nowych okładzin, a w przypadku docisku szlifuje się odpowiednią powierzchnię likwidując powstający podczas eksploatacji przekrój stożka.
5. Czy regenerujecie także wysprzęgliki?
- Nie, tym się nie zajmujemy. Możemy natomiast zaproponować nową część w atrakcyjnej cenie.
6. Jaka jest żywotność koła dwumasowego po regeneracji?
- Zależy to od wielu czynników. Niemniej jednak, gdy równolegle z dwumasą zadbamy o tarczę i docisk, to żywotność będzie zbliżona do nowej dwumasy. Pamiętać jednak trzeba, że wpływ ma tu także styl jazdy i warunki użytkowania samochodu np. holowanie przyczep itp.
7. Na czym polega regeneracja koła dwumasowego
?
- Mówiąc w uproszczeniu, oznacza to wymianę wszystkich jego wewnętrznych elementów na nowe podzespoły. Tak więc praktycznie ze starej dwumasy pozostaje tylko i wyłącznie obudowa.
Oczywiście to jedynie najczęstsze pytania rodzące się w głowach naszych klientów i osób mających kłopot z dwumasą. Jeśli zatem zamieszkujesz Łódź, regeneracja koła dwumasowego
u nas da Ci pewność, że usługa zostanie wykonana solidnie i co najważniejsze, Twoja dwumasa wytrzyma tyle samo, co podzespół fabrycznie nowy.